На Буковині на березі Дністра проводили розкопки, під час якої науковці знайшли зуб мамонта, який ходив по землі близько 300 тисяч років тому.

"У нас є рештки різних мамонтів. Із того, що вже опубліковано, ми маємо знахідку так званого Хазарського мамонта (лат. Mammuthus trogontherii chosaricus), його зуб. Це один із предків звичайного Шерстистого мамонта, який жив близько 300 тисяч років тому. Його виявили поблизу палеолітичної стоянки на Дністрі Молодове V", - розповів професор кафедри фізичної географії, геоморфології та палеогеографії Чернівецького університету Богдан Рідуш, передає Укрінформ.

фото: Укрінформ

Науковець додав, що цей зуб - найдавніша знахідка решток мамонта, яку вчені взагалі коли-небудь знаходили на території Чернівецької області.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

фото: Укрінформ

Коли всі необхідні наукові дослідження закінчаться, 300-тисячолітній зуб мамонта зможуть передати до природничого музею ЧНУ.

фото: Укрінформ

Нагадаємо, вчені вже давно збирають ДНК зниклих видів. Як заявляють дослідники через якихось 20-30 років наука буде здатна воскресити зниклих тварин. Зараз фахівці на повному серйозі займаються проектом з відродження мамонтів.

Як повідомляв портал "Знай.uа", не тільки археологи здатні вразити світ сенсаційною знахідкою. Так сім'я з міста Мірамар, гуляла берегом і виявила останки стародавнього гіганта. Знайти скам'янілі кістки допоміг сильний відлив.

Також "Знай.uа" писав, група археологів з Університету Фліндерса і Південно-Австралійського музею під час розкопок виявили останки невідомої стародавньої істоти.