ПриватБанк радить клієнтам вживати заходів безпеки при розрахунку пластиковою карткою, якщо вони не хочуть залишитися без грошей. Про це свідчить інформація на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗі скаргою до ПриватБанку звернулася клієнтка, за словами якої, у неї з картки списали кількома платежами 16 тисяч гривень. Примітно, що про списання коштів жінка навіть не підозрювала, а повідомлення від банку надійшло через 4 години.
Українка обурилася тим, що "Приват" не вжив жодних заходів, аби врятувати її гроші.
Фахівці фінустанови відреагували на скаргу та пообіцяли оскаржити операцію. Водночас клієнтам дали пораду - бути обережними при оплаті карткою в людних місцях або на підозрілих сайтах.
Шахраям достатньо знати номер картки, термін дії та СVV код, щоб проводити оплату в інтернеті. Зазвичай ці дані вказані на карті, тому заволодіти ними не так важко.
"Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо)", - йдеться у повідомленні банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк не пропускає платежі за комуналку: миттєве блокування.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки без попереджень та пояснень: у "чорному списку" може опинитися будь-хто.