Українці скаржаться на ПриватБанк через несподіване зменшення кредитних лімітів без пояснень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа порталі Мінфін одна з клієнток розповіла, як після 17 років бездоганного користування банківськими продуктами залишилася з негативним балансом.
Жінка скористалася "Універсальною" кредитною карткою з 2008 року. Протягом всього цього часу вона своєчасно повертала кошти, не порушувала пільгових періодів та мала ідеальну кредитну історію. Ліміт їй поступово підвищували, але нещодавно ситуація кардинально змінилася.
"В якийсь момент банк в односторонньому порядку почав періодично зменшувати ліміт на 300-500 грн. Останній раз банк просто зменшив ліміт на карті на 17 000 грн! Списані всі гроші, мені залишився негативний баланс", - поскаржилася українка.
Після звернення до служби підтримки вона отримала коротку відповідь: користуйтеся карткою активно – переглянемо ліміт. Подібна реакція викликає розчарування, особливо у складний воєнний період, коли фінансова стійкість має критичне значення для багатьох сімей.
Жінка підкреслила, що зробила висновки й більше не довірятиме свої гроші банку, який у складні часи залишає клієнтів без підтримки.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк попередив про тарифні зміни: які послуги стануть платними.
Також наш портал інформував, ПриватБанк пропонує клієнтам заощаджувати на оплаті різноманітних послуг карткою: які умови.
Крім того, ми писали, оплата комуналки через "Приват24": українцям повернуть частину витрачених коштів.