У державному банку "Ощадбанк" діє система фінансового моніторингу, через яку багатьом українцям без розбору блокують доступ до власних грошей. Багато польувальників скаржаться на офіційній сторінці закладу у Фейсбук.

Система фінансового моніторингу — обов'язковий за законом захід, спрямований на запобігання незаконним операціям, включаючи відмивання коштів, фінансування тероризму та поширення зброї масового знищення. У межах цього контролю банк може тимчасово блокувати рахунки клієнтів щодо додаткової перевірки. Проте багатьом українців блокують рахунки без вагомих підстав.

Комментарий к посту на странице "Ощадбанка"
Комментарий к посту на странице "Ощадбанка"
Скриншот из соцсети

Чергова клієнтка поскаржилася на тривале блокування рахунку, незважаючи на те, що вона надала всі затребувані документи, зокрема:

  • довідку про соціальні виплати з держустанови Німеччини;
  • витяг з німецького банківського рахунку;
  • пояснення перекладу між її картами.

За її словами, відповіді від банку вона так і не отримала більш ніж через три тижні після подачі паперів.

Популярні новини зараз
Українцям виплатять фінансову допомогу у серпні: хто та скільки може отримати Заброньованим почали розсилати повістки: кого чекає "автоматична" мобілізація Власникам газових плит доведеться заплатити 360 грн: до кого прийде перевірка Соціальна допомога для 60-річних: хто зможе отримати в серпні
Показати ще

Грошей немає і в банку одна відповідь

Представник головного офісу Ощадбанку роз'яснив, що відповідно до Закону України №361-IX та Договору комплексного банківського обслуговування (ДКБО) банк має право обмежувати операції, якщо виникають ознаки підозрілості. Обмеження вводяться до надання всіх необхідних документів та його аналізу. А ось сам розгляд паперів може затягнутися надого і точного часу ніхто вам не скаже. У банку всім відповідають однаково:

"Розгляд паперів відбувається у порядку живої черги"

Комментарий к посту на странице "Ощадбанка"
Комментарий к посту на странице "Ощадбанка"
Скриншот из соцсети

Деякі користувачі не можуть відновити доступ до своїх грошей протягом декількох тижнів до декількох місяців. Для отримання актуальної інформації клієнту слід звернутися безпосередньо до відділення, куди було подано документи.

Що робити клієнту

Переконайтеся, що ви надали всі необхідні документи, включаючи пояснення операцій та легальність походження коштів. Зверніться письмово або особисто до відділення банку, де здавався пакет паперів. У разі потреби — залиште офіційний запит через службу підтримки або сторінку Facebook банку з проханням надати роз'яснення у справі.

Нагадаємо, раніше користувачі Ощадбанку обурилися списанням грошей навіть за невдалі запити .
Як повідомляв портал "Знай.ua", із 1 серпня в Україні запускається відкритий банкінг.
Також "Знай.ua" писав, що рівень бідності стрімко зростає в Україні.