Абоненти скаржаться на "грабіжницькі" умови мобільного оператора Vodafone, через які доводиться платити за послуги, що не використовуються. Про це свідчить відгук українця на facebook-сторінки компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонент закликав оператора прибрати опцію автоматичного списання плати за денний пакет послуг, якщо на рахунку не вистачає коштів для підключення місячного пакета.
"А можна задати питання, коли ви приберете у себе 100% шахрайську опцію у вигляді списання коштів 15 грн для того, щоб дати людині 200 Мб інтернету, які їй не потрібні? Люди її не замовляють, відмовитися не можуть", - йдеться у скарзі.
За словами користувача мережі, такі списання виглядають як шахрайство, оскільки багатьом людям не потрібний той набір послуг, що підключається. При цьому відмовитись від цього неможливо.
"Це випадково не шахрайство, коли хтось бере гроші іншої людини без її згоди? Особливо якщо при купівлі сім-карти та описі тарифного плану про це не було жодної інформації", - додав абонент.
Фахівці Vodafone відреагували на скаргу, але лише заявили, що це такі умови й нічого змінити не можна.
"Це є базовими умовами тарифного пакету за умов денного платежу", - відхрестились у компанії.
Раніше портал Знай повідомляв, мобільні оператори відключають 3G: як залишитися з інтернетом.
Також наш портал інформував, майже вдвічі дешевше: Київстар різко знизив ціни на популярні тарифи.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пільговий зв'язок для пенсіонерів: у Vodafone зробили заяву.