Абоненти скаржаться на "грабіжницькі" умови мобільного оператора Vodafone, через які доводиться платити за послуги, що не використовуються. Про це свідчить відгук українця на facebook-сторінки компанії.

Абонент закликав оператора прибрати опцію автоматичного списання плати за денний пакет послуг, якщо на рахунку не вистачає коштів для підключення місячного пакета.

Vodafone. Фото: Youtube
Vodafone. Фото: Youtube

"А можна задати питання, коли ви приберете у себе 100% шахрайську опцію у вигляді списання коштів 15 грн для того, щоб дати людині 200 Мб інтернету, які їй не потрібні? Люди її не замовляють, відмовитися не можуть", - йдеться у скарзі.

За словами користувача мережі, такі списання виглядають як шахрайство, оскільки багатьом людям не потрібний той набір послуг, що підключається. При цьому відмовитись від цього неможливо.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам виплатять допомогу: суми різні, але солідні Польща змінила правила в'їзду для українців Терміново перевіряйте свої гаманці: Нацбанк вилучає з обігу низку купюр Українцям підвищать пенсії з 1 жовтня
Показати ще

Магазин Vodafone, скріншот: YouTube
Магазин Vodafone, скріншот: YouTube

"Це випадково не шахрайство, коли хтось бере гроші іншої людини без її згоди? Особливо якщо при купівлі сім-карти та описі тарифного плану про це не було жодної інформації", - додав абонент.

Фахівці Vodafone відреагували на скаргу, але лише заявили, що це такі умови й нічого змінити не можна.

"Це є базовими умовами тарифного пакету за умов денного платежу", - відхрестились у компанії.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine
Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine

Раніше портал Знай повідомляв, мобільні оператори відключають 3G: як залишитися з інтернетом.

Також наш портал інформував, майже вдвічі дешевше: Київстар різко знизив ціни на популярні тарифи.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пільговий зв'язок для пенсіонерів: у Vodafone зробили заяву.